Otazka zakaznika Microsoftu

Máte nějaký problém, hledáte něco atd....
Ale taky vše co se týká internetu/intranetu

Moderátor: tom

Odpovědět
jenik789
Site Admin
Příspěvky: 3105
Registrován: pon říj 31, 2005 2:16 pm
Bydliště: Zdiby
Kontaktovat uživatele:

Otazka zakaznika Microsoftu

Příspěvek: # 3595Příspěvek jenik789
úte led 02, 2007 4:56 pm

Toto neni vtip, ale realita kolegy!!!

Zákazník: chci sdílet CD vypalovačku pro jiné Windows XP počítače v síti

Microsoft: Operace, kterou potřebujete provést, možná je. Jakým způsobem ji provedete, naleznete v následujících zdrojích informací:
1) čtěte manuál
2) čtěte nápovědu
3) čtěte často kladené dotazy http://support.microsoft.com/search/?adv=1>
4) zúčastněte se diskusní skupiny
5) ... ...

Zákazník: už jsem toho většinu prošel a odpověď jsem nenalezl. Můžete mi pomoci konkrétněji?

Microsoft: Operace, kterou potřebujete provést, možná není.

Závěr: ani sám Microsoft nemá jasno, co vlastně ty Windows dělají a nedělají:-)

Zákazník

-----Original Message-----
From: Linka Technicke Podpory spolecnosti Microsoft [mailto:opcohe@microsoft.com]
Sent: 2006-04-12, st 14:51
To: Zákazník
Subject: Fw: Linka technicke podpory spolecnosti Microsoft 52552

Vazeny pane zákazníku,

dekujeme Vam, ze jste kontaktoval Linku technicke podpory spolecnosti
Microsoft.

Sdilet vypalovaci mechaniku na jinych pocitaci v mistni siti není mozne.
Resenim by pripadne mohlo byt vyuziti serveru a terminalu, pripadne nejaky
program tretich stran, pokud by existoval.


S pozdravem
Petr Fusek
PSS Engineer

Linka Technické Podpory Společnosti Microsoft

tel.: 841 300 300

email: opcohe@microsoft.com

Technická podpora on-line: http://support.microsoft.com Bezpečnostní
aktualizace: http://www.microsoft.com/cze/security/protect

Poznámka: Výše uvedené informace jsou pouze informativní a mohou podléhat
změnám. Microsoft neodpovídá za případnou škodu, která Vám může vzniknout v
souvislosti s užitím těchto informací.

Na problémy se softwarem existuje jednoduchý lék.

Společnost Microsoft poskytuje všem svým zákazníkům unikátní službu
Technické poradny on-line a to zdarma! Technickou poradnu on-line najdete na
adrese http://www.support.microsoft.com/start

Stránky obsahují tipy a triky, které zpříjemní a zjednodušší vaši práci se
softwarem společnosti Microsoft, a tisíce rad a návodů na řešení různých
problémů právě s tímto softwarem.

Chceme být lepší - Váš názor nás zajímá. Sdělte nám své připomínky či
podněty k technické podpoře na telefonním čísle +420 841 300 300. Budeme Vás
kontaktovat nejpozději do dvou pracovních dnů.

Odešlete nám svůj podnět: http://www.microsoft.cz/podnety/default.mspx Máte
připomínky, či podněty ke společnosti Microsoft? Nenechávejte si je pro
sebe. Napište nám, co bychom mohli zlepšit.


-----Original Message-----
From: Zákazník
Sent: Monday, April 10, 2006 1:11 PM
To: Linka Technicke Podpory spolecnosti Microsoft
Subject: RE: Linka technicke podpory spolecnosti Microsoft 52552

Dobrý den,
Děkuji za odpověď. Prošel jsem již většinu níže jmenovaných zdrojů informací
předtím, než jsem napsal tento dotaz, a odpověď jsem v nich nenalezl. Můžete
mi poradit vyhledávací kritéria, kterými se k odpovědi dostanu popř. mne
odkázat konkrétněji?
Děkuji,
Zákazník

-----Original Message-----
From: Linka Technicke Podpory spolecnosti Microsoft
[mailto:opcohe@microsoft.com]
Sent: 2006-04-10, po 12:51
To: Zákazník
Subject: Fw: Linka technicke podpory spolecnosti Microsoft 52552

Dobrý den
Vážený pane, obdrželi jsme Vaši elektronickou žádost o poskytnutí technické
pomoci od Linky technické podpory společnosti Microsoft.
Linka technické podpory společnosti Microsoft je služba pro registrované
zákazníky s nefunkčností jejich produktu. Operace, kterou potřebujete
provést, možná je. Jakým způsobem ji provedete, naleznete v následujících
zdrojích informací:

1) Základním zdrojem informací je manuál k produktu.
2) Dalším zdrojem je nápověda k produktu. Ta může obsahovat doplňkové
informace, které nejsou součástí tištěné dokumentace.
3) Požadovaný dotaz můžete také zadat do jednotného prohledávání často
kladených dotazů, technických článků v databázi řešení problémů a souborů ke
stažení (tento přístup je zdarma):
http://support.microsoft.com/search/?adv=1>
4) Dále máte možnost se zúčastnit diskusní skupiny. Jedná se o nástroj,
který Vám pomůže komunikovat s jinými uživateli produktů MS (tento přístup
je zdarma):
http://support.microsoft.com/newsgroups/
5) Máte možnost využít služeb partnerů společnosti Microsoft, kteří Vám rádi
poskytnou pomoc v oblasti používání a práce s produkty společnosti
Microsoft.: http://www.microsoft.com/cze/partners/contacts/cp.asp
školící střediska označovaná CTEC,
http://www.microsoft.com/cze/partners/contacts/ctec.asp
6) Microsoft také vydává celou řadu technických publikací, které obsahují
technické popisy produktů, návody jak postupovat při odstraňování chyb,
popřípadě databáze známých problémů. Tyto informace naleznete v publikacích
označovaných "Resource Kits" nebo na CD ROM Microsoft TechNet
<http://www.microsoft.com/technet/>, vydávaného každý měsíc s
nejčerstvějšími informacemi.



S přáním pěkného dne

Anna Legnerová
Screener
Linka Technické Podpory Společnosti Microsoft

tel.: 841 300 300
email: opcohe@microsoft.com
Technická podpora on-line: http://support.microsoft.com/czech
Bezpečnostní aktualizace: http://www.microsoft.com/cze/security/protect
Společnost Microsoft změnila způsob zadávání incidentů technické podpory. Na
hlavní stránce podpory můžete nyní zobrazit všechny možnosti podpory
dostupné pro Váš konkrétní produkt. Jednoduše klinete na odkaz "Jednotlivé
možnosti technické podpory s asistencí můžete zobrazit výběrem produktu" v
rubrice "Podpora s asistencí". Vaše technické problémy s produkty Microsoft
teď prosím vždy zadávejte ze stránky http://support.microsoft.com/czech.
Své technické problémy můžete vyřešit také pouze s použitím internetu.
Společnost Microsoft poskytuje všem svým zákazníkům unikátní službu
Technické poradny on-line zdarma. Stručné informace, jaké možnosti tato
forma podpory nabízí najdete na adrese http://support.microsoft.com/start.
Odešlete nám svůj podnět: http://www.microsoft.cz/podnety/default.mspx Máte
připomínky, či podněty ke společnosti Microsoft? Nenechávejte si je pro
sebe. Napište nám, co bychom mohli zlepšit. Pokud se Váš podnět týká přímo
kvality technické podpory, volejte i na telefon +420 841 300 300.
Poznámka: Výše uvedené informace jsou pouze informativní a mohou podléhat
změnám. Microsoft neodpovídá za případnou škodu, která Vám může vzniknout v
souvislosti s užitím těchto informací.



-----Original Message-----
From: hotline@microsoft.cz [mailto:hotline@microsoft.cz]
Sent: Friday, April 07, 2006 9:55 PM
To: opcohe@microsoft.com; hotline2
Subject: Linka technicke podpory spolecnosti Microsoft 52552


Linka technicke podpory spolecnosti Microsoft 52552
***************************************************
Customer ID:

Produkt ID: XXXXX-OEM-XXXXXXX-XXXXXX
Vlastnik: Zákazník
Adresa: Zákazník
Email
Tel.
***************************************************
Operacni system: Win XP home
Problem/Produkt: Win XP home
Problem/Popis: How can I share CD Burner with other WinXP computer? IS it
possible to share it so that I can burn files on different computer on my
home network? Thanks


Jeník - Jan Česnek
Admin portálu Zdiby ON-LINE http://www.zdiby.cz

Člen Kaštánek Zdiby Z.S. a ZdibyNet, z.s.
Nebojím se říct nebo napsat co si myslím.

Koalice na obdobi 2014÷2018.

Stepan
Příspěvky: 108
Registrován: stř led 25, 2006 9:39 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek: # 3597Příspěvek Stepan
úte led 02, 2007 10:06 pm

Já bych to i pochopil. Potřebujou se zbavit určitého počtu "otravů" tak tam mají slečnu, která není specialista a odesílá obecná doporučení, řeší lehké problémy. Když se slečna dostane do problému, přeposílá to specialistovi. To bych řekl je celkem logická struktura help centra. :)

jenik789
Site Admin
Příspěvky: 3105
Registrován: pon říj 31, 2005 2:16 pm
Bydliště: Zdiby
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek: # 3600Příspěvek jenik789
stř led 03, 2007 7:50 am

Stepan píše:Já bych to i pochopil. Potřebujou se zbavit určitého počtu "otravů" tak tam mají slečnu, která není specialista a odesílá obecná doporučení, řeší lehké problémy. Když se slečna dostane do problému, přeposílá to specialistovi. To bych řekl je celkem logická struktura help centra. :)
Tak to v nasi IT firme takhle neni :D
Jeník - Jan Česnek
Admin portálu Zdiby ON-LINE http://www.zdiby.cz

Člen Kaštánek Zdiby Z.S. a ZdibyNet, z.s.
Nebojím se říct nebo napsat co si myslím.

Koalice na obdobi 2014÷2018.

Odpovědět