Stránka 1 z 1

Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: úte lis 13, 2012 11:29 am
od jenik789

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: čtv črc 20, 2017 8:10 am
od kango
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/tr ... 1500534389

Kteří občané Zdib protestují? Zatím vím pouze o odmítavém stanovisku firmy Goodman. Podpora vedení obce je také nulová.
Takže to jsou možná oni občané. :chuckle

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: čtv črc 20, 2017 11:47 am
od MacFig

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: pát črc 21, 2017 7:29 am
od jenik789
kango píše:
čtv črc 20, 2017 8:10 am
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/tr ... 1500534389

Kteří občané Zdib protestují? Zatím vím pouze o odmítavém stanovisku firmy Goodman. Podpora vedení obce je také nulová.
Takže to jsou možná oni občané. :chuckle
Pokud to vidim spravne, tak jsou to zastanci (hlavne ti co to delaji skryte) hal Goodman - coz jsou minimalne dva zastupitele vladnouciho uskupeni (jeden z nich je mistostarosta). Verejne se k tomu nepriznaji, proto mohou "hazet do toho vidle" svoji nekompetentnosti, sirenim nepodlozenych zprav ze to obcane nechteji, chybami a tim ze holt neco prehlednou nebo zapomenou. :O Vysledek pak muze byt ten, ze "oni se snazili", ale holt se to nejak nepovedlo.

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: pát črc 21, 2017 2:41 pm
od kango
jenik789 píše:
pát črc 21, 2017 7:29 am
kango píše:
čtv črc 20, 2017 8:10 am
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/tr ... 1500534389

Kteří občané Zdib protestují? Zatím vím pouze o odmítavém stanovisku firmy Goodman. Podpora vedení obce je také nulová.
Takže to jsou možná oni občané. :chuckle
Pokud to vidim spravne, tak jsou to zastanci (hlavne ti co to delaji skryte) hal Goodman - coz jsou minimalne dva zastupitele vladnouciho uskupeni (jeden z nich je mistostarosta). Verejne se k tomu nepriznaji, proto mohou "hazet do toho vidle" svoji nekompetentnosti, sirenim nepodlozenych zprav ze to obcane nechteji, chybami a tim ze holt neco prehlednou nebo zapomenou. :O Vysledek pak muze byt ten, ze "oni se snazili", ale holt se to nejak nepovedlo.
Když si vzpomenu na zasedání, jak místostarosta Žáček Goodman haly obhajoval a nepřiznal žádná jednání, tak je jasné, odkud vítr vane. Schůzka týkající se tramvaje byla taky organizovaná Žáčkem. A Žáček je zodpovědný za zmatené dopravní značení.

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: pát črc 21, 2017 5:38 pm
od jenik789
kango píše:
pát črc 21, 2017 2:41 pm
jenik789 píše:
pát črc 21, 2017 7:29 am
kango píše:
čtv črc 20, 2017 8:10 am
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/tr ... 1500534389

Kteří občané Zdib protestují? Zatím vím pouze o odmítavém stanovisku firmy Goodman. Podpora vedení obce je také nulová.
Takže to jsou možná oni občané. :chuckle
Pokud to vidim spravne, tak jsou to zastanci (hlavne ti co to delaji skryte) hal Goodman - coz jsou minimalne dva zastupitele vladnouciho uskupeni (jeden z nich je mistostarosta). Verejne se k tomu nepriznaji, proto mohou "hazet do toho vidle" svoji nekompetentnosti, sirenim nepodlozenych zprav ze to obcane nechteji, chybami a tim ze holt neco prehlednou nebo zapomenou. :O Vysledek pak muze byt ten, ze "oni se snazili", ale holt se to nejak nepovedlo.
Když si vzpomenu na zasedání, jak místostarosta Žáček Goodman haly obhajoval a nepřiznal žádná jednání, tak je jasné, odkud vítr vane. Schůzka týkající se tramvaje byla taky organizovaná Žáčkem. A Žáček je zodpovědný za zmatené dopravní značení.
Dovoluji si oponovat - protoze by jsi mel jeste pripsat + starosta jako zodpovedna osoba za mistostarostu.

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: pon srp 07, 2017 9:31 am
od jenik789
http://melnicko.cz/stredocesky-kraj-pri ... metropole/

A ted jeste drzet palce, aby to vyslo a zaroven drzet nektere predstavitele obce co nejdal, aby to nepokazili (viz nazor vyse).

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: pát úno 02, 2018 4:09 pm
od kango
http://nasregion.cz/sever/do-zdib-pojed ... isice-lidi

"Obec Zdiby tyto plány vítá a zároveň se na jejich realizaci řádně připravuje."

Vážení zastupitelé, můžete se s námi občany podělit o to, jak se obec řádně připravuje na tramvaj? Doposud jsem nikde žádnou aktivitu řádné přípravy nezaznamenal ani ve Zdibském Zpravodaji. Poslední obecné informace z června v ZZ od místostarosty Žáčka byly o vystoupení z dopravní komise. Od té doby nic.

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: pát úno 09, 2018 7:43 am
od MacFig

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: čtv dub 05, 2018 11:18 pm
od ricrd
Dobrý den všem,
Můžete mi prosím po lopatek sepsat výhody a přínosy tramvají přes Zdiby do Sedlce?
Děkuji
RM

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: stř kvě 16, 2018 10:10 am
od OSZ
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/3 ... b-a-sedlce
Jak se píše v článku, tak se zkvalitní veřejná doprava do Prahy (bezpochyby) a umožní se zaparkovat auto na parkovištích P+R, když v Praze to není možné. Jinak pro Zdiby bude přínos ten, že se doprava na Pražské umravní tím, že z tranzitní silnice se stane silnice městského typu. To je dnes například přání i občanů Holešovic, aby do ulice v Holešovičkách se vrátila tramvaj. Chyby z minula, kdy obec byla necitlivě rozdělena silnicí dálničního typu by se tak alespoň přijatelně napravila.

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: stř kvě 16, 2018 6:27 pm
od Petr Míšek
kdyby byla vůle a chuť už by mohli jezdit autobusem, pruh je vyhrazen. Vyřešit parkoviště u zastávek by nemuselo být tak těžké,mohli by korelovat s tramvají. jen by to chtělo nový náhled.

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: stř čer 06, 2018 1:08 pm
od kango
Usnesení č. 058-18/2018/RK ze dne 28.5.2018
Projektový záměr včetně hodnocení ekonomické efektivnosti projektu na akci
„Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby“
Rada kraje po projednání
I . s c h v a l u j e
zařazení akce do Zásobníku projektů spolufinancovaných z EU/EHP a národních zdrojů s
přepokládanými finančními náklady na akci "Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby“ dle
předpokládané podílu Středočeského kraje ve výši 921 497 000 Kč bez DPH, 1 111 959 tis.
Kč s DPH, který je 100% kryt ze SFDI
I I . s c h v a l u j e
Záměr projektu a ekonomického hodnocení dle příloh k Tisku č. 1097(2018)
III . u k l á d á
Krajskému úřadu Středočeského kraje aktualizovat Zásobník projektů spolufinancovaných z
EU/EHP a národních zdrojů o akci " Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby"
Termín: 31. 10. 2018
Odpovídá: Ing. Mgr. Petra Hauserová, vedoucí Odboru řízení dotačních projektů


Usnesení č. 059-18/2018/RK ze dne 28.5.2018
Uzavření smlouvy o spolupráci veřejných zadavatelů k investiční akci „Tramvajová trať
Kobylisy - Zdiby“
Rada kraje po projednání
I . s c h v a l u j e
smlouvu o spolupráci veřejných zadavatelů mezi Středočeským krajem, Krajskou správou a
údržbou Středočeského kraje, p.o. a Dopravním podnikem hl. m. Prahy, akciovou společností
na akci „Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby“, dle přílohy k Tisku č. 1090(2018)
I I . z m o c ň u j e
Krajskou správu a údržbu silnic Středočeského kraje, p.o. se sídlem: Zborovská 11, Praha 5,
IČ: 00066001, k jednání s Dopravním podnikem hl. m. Prahy, akciovou společností ve věci
„Tramvajová trať Kobylisy - Zdiby“ a k podpisu Smlouvy o spolupráci dle bodu I. tohoto
usnesení jménem Středočeského kraje
III . u k l á d á
Krajské správě a údržbě silnic Středočeského kraje, p.o. se sídlem: Zborovská 11, Praha 5, IČ:
00066001, podepsat jménem Středočeského kraje Smlouvu o spolupráci veřejných zadavatelů
dle bodu I. tohoto usnesení
Termín: 31. 10. 2018
Odpovídá: Bc. Zdeněk Dvořák, KSÚS ředitel

Re: Tramvaj ve Zdibech?

Napsal: čtv črc 19, 2018 11:20 am
od jenik789
Městská rada schválila projekt tramvaje do Zdib

/zpráva z 26. jednání Rady hl. m. Prahy 17. července 2018/

Přípravu výstavby tramvajové trati z Vozovny Kobylisy do Zdib schválili tento týden pražští radní. Prodloužení trati k dálnici D8 a plánovanému velkému parkovacímu domu P+R by mělo výrazně snížit individuální automobilovou dopravu na severu Prahy. Dojezd na stanici metra Kobylisy bude činit 8 minut, na Staroměstskou pak půl hodiny. Uvedl to náměstek primátorky pro dopravu, školství a volný čas Petr Dolínek.

„Dlouhodobým zájmem Prahy je dostat co nejvíce dojíždějících do městské hromadné dopravy na hranici města. Tady půjde o komfortní propojení bezpečného parkovacího domu s ekologickou a rychlou dopravou buď na metro, nebo až do centra. Navíc se zklidní hlavní komunikace v Dolních Chabrech a uděláme z ní typický městský bulvár,“ řekl Petr Dolínek.

V roce 2017 byla z podnětu Středočeského kraje, reprezentovaného Krajskou správou a údržbou silnic (KSÚS), zpracována technická studie tramvajové tratě Vozovna Kobylisy – Zdiby (dále jen Akce). Dopravní podnik hl. m. Prahy byl na jednáních k Akci přizván jako konzultant v technických otázkách. Cílem výstavby trati je nabídnutí dopravního prostředku s vyšším komfortem, rychlostí a kapacitou proti autobusové dopravě. Záměr má sloužit zejména k vytvoření kapacitních parkovišť P+R a terminálů MHD v místech křížení uvažované trati s budoucí trasou Pražského okruhu a se stávající dálnicí D8.

Navržená trať má vést z Kobylis v ose ulice Ústecká, mimo území hl. m. Prahy pak v ose silnice č. II/608. U mimoúrovňové křižovatky s dálnicí D8 je navržena mostní estakáda a za dálnicí ukončení s parkovacími kapacitami P+R. Dojezdová doba od tohoto parkoviště P+R tramvají ke stanici metra Kobylisy by činila cca 8 minut, přímá jízda z parkoviště P+R tramvají do centra Prahy (stanice Staroměstská) pak cca 30 minut. Délka novostavby trati je 5,6 km, předpokládané náklady dle studie pouze na tramvajovou trať 1 940 mil. Kč (ovlivněno mimoúrovňovým křížením dálnice D8). Výše nákladů je dále zpřesňována dle další projektové přípravy (aktuálně KSÚS zajišťuje oznámení EIA, pro které se zvyšuje podrobnost řešení jednotlivých částí stavby) a náklady budou navýšeny o cenu zřízení parkovacích kapacit (parkovací dům P+R).

Význam a společenský přínos záměru je zejména ve zřízení nových parkovacích kapacit na okraji Prahy se zajištěním rychlé kolejové dopravy do města, a to i s možností přímé jízdy do centra bez přestupu. Ve špičkách pracovních dnů se předpokládá provoz v intervalu 4 minut, odpovídající současnému provozu linky č. 17. Tento aspekt záměru byl posuzován TSK hl. m. Prahy již v rámci studie v roce 2017 a v současné době bude pro účely zjišťovacího řízení EIA dále zpřesňován, bylo však doloženo, že poptávka po přepravě odpovídá nabídce tramvajových spojů. Realizace záměru tak může prakticky přispět ke snížení objemu automobilové dopravy v přilehlé části Prahy a k většímu podílu využití ekologické tramvajové dopravy. Záměr tím přispívá k trvale udržitelnému rozvoji. Nezanedbatelným aspektem záměru je také zklidnění hlavních komunikací ve Zdibech a Praze – Dolních Chabrech, kde zřízení tramvajové trati uličnímu profilu přinese znaky městského bulváru namísto nynější čtyřpruhové komunikace.

Praha 18. 7. 2018
___________________________________________________________________________________________

Petr Dolínek – náměstek primátorky hl. m. Prahy (ČSSD)

Do funkce zvolen 26. 11. 2014. Působnost v oblasti dopravy, sportu a volného času.

V nepřítomnosti primátorky hl. m. Prahy je pověřen jejím zastupováním, neurčí-li primátorka jiného náměstka.
____________________________________________________________________

Tiskovou zprávu naleznete v rubrice Tiskový servis na:

http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... index.html

Vít Hofman
Mediacentrum MHMP
Tiskový mluvčí Magistrátu hl. m. Prahy
Tel.: 778 737 868, 236 002 080
Fax: 236 007 096
E-mail: vit.hofman@praha.eu
E-mail: mediacentrum@praha.eu
Facebook: www.facebook.com/praha.eu
Magistrát hl. m. Prahy, Mariánské nám. 2/2, 110 01 Praha 1

Obrázek